Follower

Menu Hari Ini

masak-masak non stop.. siap mengemas rumah apa lagi tugas ku seterusnya masak le .. menu hari ini simple je sebab aku malas so masak je apa yang ada dalam peti ais tu ..hehehehe



masak lemak cili api ikan keli ...


sambal sotong & 


sayur campur oklah tu kan ... untuk makan tengahari ...

dah siap semua anak-anak dah makan apa lagi activity seterusnya membuta ...hehehehehe

bangun tidur anak dara request pulak buat roti jala ... emmm nak tak nak buat jelah
wahal aku dah buat kuih lapis untuk minum petang ...




kuah kari buatlah ala2 kadar .. siap jugak walaupun ayam tu besar2 aku potong ...hehehe


hehehe kuih lapis ku ... dah lama tak buat .. yummmyyyyyy

makan malam aku tambah lauk ala2 kadar je..



kari ayam masih ada lagi 


kangkung goreng belacan ... entah apa rasa aku tak tau hentam jelah..


telur dadar ...

oklah tu .. dah penat dah ni mengemas, memasak dan sebagainya ...

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...